15 elokuuta 2013

Viikonloppu!



Huomenna alkaa viikonloppuuu!:) Ei oo kyllä mitään erikoisia suunnitelmia, mutta aina sitä jotain keksii, ku viikonloppu kuiteski! :D  Tänää on ollu vähä sellane ''ei mitään tekemistä'' päivä ja oon vaa ollu kotona ja sellasta.
Kiva välillä tälläsiiki päivii!
Mulla ei oo oikee mitää kerrottavaa, ku ei oo oikeestaa mitään erikoista tapahtunu, mutta niiin.
En vieläkää oo oikee kunnolla tajunnu, et nyt oikeesti on se viimene vuos peruskoulussa ja puolenvuoden päästä pitää olla ens vuoden jatko-opiskelu paikka haut täytetty! Mietin, et onko se varmasti se oikee paikka ja entä jos mä valitsen väärin ja sillee, vaikka oon ollu varma siitä jo aika pitkään, et meen lukioo tai kaksoistutkintoon. Toivottavasti kaikki onnistuu niinku pitää! :D
Mulla ei oo oikee nyt kuviakaan, koska ei oo tullu kuvailtua, mutta jotai aina! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti