03 syyskuuta 2013

Paljon asiaa&kuvia!

Heippa! Nyt ku oon lähes parantunu, mitä nyt vielä tänää meinas yhessä vaiheessa huono olo tulla ja ei saa vielä urheilemassa käyä tänää ni ajatuski kulkee paremmi!
Eilen olin kotona ja käytii lääkärissä, eikä mitää löyetty, ni en oikee tiiä et mikä toi tauti sit oli, mutta ollutta ja mennyttä!
Olin kotona,soitin pianoo, nukuin, olin tabletilla,kännykällä jne. Sitte iltaa kohti olo alko paranemaan, onneks!
En ois jaksanu tota tautii enää yhtää pitempään! Nii rasittavaaaaa.. Mutta nyt lopetan ton masistelun tosta taudista ja vähä ilosempia asioita!!:)
Ensinnäki, esittelen teille mun uudet conssit:) Niistä lisää toisessa postauksessa!
Ja sitten tänää oli koulussa aika rento päivä ja heti koulun jälkee mulla oli teoriakoe! Melkeen kaikki oli sillee et siinä o hirmu vaikeita ne kuvat ja iha erilaisia ku harjotuksissa, yirtin mennä jännittämättä siihen ja ajattelin et yks kuva kerrallaan! Noo..Sit oli kriittisin paikka ku siin oli et jatkatko harjotuksia vai alotatko kokeen?? Mietin hetken ja olin sillee et nyt teen sen! Enmä enää mitää opi! :D
Noo.. Sitte tein sen ja se meni iha hyvi!

Tulos on tässä! :D


Tuossa kohti fiilis oli sillee et jesssss!!!! Ekalla läpi!! Ja vaan 1 virhe! Ku en ehtiny painasta sitä nappia! :D
Nyt enää ajotunnit x2 ja käsittelykoe ni kortti!!:)
Haha! :D
Lopussa viimepäivien kuvia!

                                         
                                            Tää fiilis kipeenä on nii jees kute huomaatte!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti