18 joulukuuta 2013

I want...


Haluisin jonku hienon pussilakana setin, joka ois oma! Nyt mulla on pari mutta ne ei oo sellasii ku haluisin!




Tarjoiluastioita! Tarvii omassa kodissa sitten! 
Astioita mm.mukeja vaikka mulla on jo aika paljon niitä!

Pädi!<3  Tää kaksarin koulutöihin muunmuassa!
Lisäsalama tai objektiivi TAI uus kamera! ;)
Tälläset tai sitten... sellaset ei villasukat vaa paksut sukat, jossa on kuvio,, en osaa selittää!
Vinopino neuleita! Oon niin kyllästyny mun vaatevalikoimaan, vaikka oon ostellu vaatteita tasasesti koko syksyn ajan!
Kylpy/aamutakki! Kylläki erivärisenä!
                Tää harja on vaa niiiin paras!
Sauvakiharrin!




Jospa se pukki kävis kahtelemassa sitte näitä! ;) Enkä todellakaan oota että saan kaikki, en todellakaan tuu saamaan näitä kaikkia, mm.pädi tai kamera.. Mutta ne mä aion hankkia ennemmin tai myöhemmin!

Pystyn kyllä elämään ilman noita kaikkia, koska neuleita mulla kyllä on (20-30 on jo kaapissa :D ) ja ilman pädiäki se elämä jatkuu, pussilakanat + astiat kyllä kerkii hommata myös sitten ku muutaa pois kotoo! :) Eli en tarttee oikeesti mitään.. Mutta noi helpottaa tulevaa! Normiharjallaki kyllä pärjää ja varpaat pysyy lämpiminä varmasti ilman tossuja vai mikskä noita sanotaan! Myös kylpytakkia ilman pärjää onhan pyyhkeet sun muut olemassa!


Ps.Pahoittelut pienestä postaustauosta!
Tääki o valmis luonnos jonka vaa julkasen kännyllä...
PAHOTTELEN!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti