26 helmikuuta 2014

Sunnyshine days!

Aurinko on nyt muutamana päivänä paistanu jonku verran ja ai että ku se vaa antaa virtaa!! En älyä, miten sellasesta voi saada niin paljon energiaa? Mutta joo, ei ollu tarkotus tuosta tulla kirjottamaan, vaan ihan muusta!
Eilen vaan rentoilin, koska en pystyny mennä kouluunkaa silmälääkärin takia ja siellä määräsivät mulle sitten lasit! Ärsytti kyllä kieltämättä vähäsen vaan, mutta minkäs teet! Ei auta itku markkinoilla! :D 
Muutamia kivoja laseja oon jo löytäny ja laitan kuvaa niistä sitten kun saadaan ne tilattua ja tänne asti! Luultavasti mustat lasit tulee, mutta sen näätte sitten että millaset muuten! :) 
Kävin liikkumassa, olin vaan, luin kokeisiin (JESS viimenen koe ennen lomaa ohi!!!! ) ja löysin muutaman vaatteen kätköistä, mutta niistäki lisää sitten myöhemmin!  (joo tiiän että on ärsyttävää ku kaikki vaa näytän tai kerron myöhemmin, mutta en oo vielä kerinny kuvata niitä, ja mulla on muutamia muitaki ostoksia esittelemättä! ) 
Tämä päivä on menny vähän samalla tavalla! Ei mitään järisyttävää oo tapahtunu, mutta saa nähä mitä ens viikolla keksin! Nimittäin muutama juttu on vielä kesken ja miettimättä, mutta eiköhä neki selviä tässä lähipäivinä! :)
Eilen sain muuten tehtyä yhteishaun, mutta siitä lisää lähipäivinä!

 
<3

Aamuaurinko meiän pihalta katottuna! :)

Uskonnon kokeeseen luku 5/5 ! :D


Leipuri Hiiva!<3


Minä ja serkku!<3

Sisrusrakkautta! :D <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti