19 huhtikuuta 2014

Pääsiäinen!

Heippa! Mun viimepäivät on menny kotosalla rentoillessa, paitsi torstaina olin kaislan ja linkin kanssa ja oli kyllä mukava ilta!!<3 Juteltiin, naurettiin, oltiin vaan, käytiin ulkona riehumassa ja kaikkee muuta! 
Hahahh, saatto ohikulkijat ihmetellä,  mutta mikäs siinä! :D  Eilen oli tosiaan pitkäperjantain ja olin vaan kotona. Tänään on tarkotus tehä jotain kaislan ja linkin kanssa, mutta en tiiä vielä mitä me keksitään! Saatan ottaa järkkärin mukaan, riippuu vähän, että minne mennään. Ripari ja kiusaamispostauksista sen verran, että ne on kyllä valmiina, mutta julkasen niitä luultavasti toukokuun 9-21 päivä välillä, kun mulla on sillon töitä ja en varmaan kerkiä postailla niin useasti, kun viikonloputkin menee töissä. Oon siis joka päivä tuona aikavälinä töissä ja arkisin tuun kotiin joskus 8 jälkeen ja viikonloppusin samoihin aikoihin.  Ajattelin, että säästän ne sinne, että ei tulis taukoa sitten niin paljon!:) Ne on siis tulossa! 
Huomasin muuten kuvia ladattaessa, että aika herkkupainotteista kuvasaldoo tullu otettua lähipäivinä! :D
Se linja saattaa jatkua vielä muutaman päivän, kun tehään kaikkia super hyviä ruokia ja leivonnaisia, mutta sitten se taas hiljenee. Haluaisin niiin paljon oman järkkärin, mutta läppärin osto on tärkeempi, vaikka sitäkään en hengenhädässä tarvii. Kyllä mä vielä joku päivä ostan oman järkkärin, se on varmaa! Siinä vaan saattaa mennä muutama vuosi.. hahah! :D 
Oon muuten huomannu, että kun nukkuu pitkään ni on sellane pöhö olo..:D Mun pitkään on n.12. Tänäänkin heräsin vähän ennen 11 ja ens viikolla ihana sitten taas 7.00 herätys.. Mutta sellasta se on! Nyt hyppii niin paljon aihe toiseen, että taian lopettaa tän ja lähtee tekemään jotain! 









Hyvää pääsiäistä kaikille! 






4 kommenttia:

  1. Hyvää pääsiäistä myös sinulle!

    VastaaPoista
  2. Miksi siun pittää säästää erikoispostauksia tavallaa "pahan päivän varalle"? Älä sie ota bloggaamista liian vakavasti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelin, että nyt riittää kuitenkin normipostauksia ja tiedän, että sillon en kerkiä postailla niin useesti, ni julkasen ne sen takia sillon. En mä ota tätä liian vakavasti!:)

      Poista