24 heinäkuuta 2014

Hiusasiaa!

Hejssan!
Tällä kertaa vähän hiuksista juttua.
Eilen illalla sain idean, että laitan hiuksia jotenkin ja kuvailen niitä sitten tänne. Sain kun sainkin jonkunlaisia sutturoita ja väkerryksiä tehtyä näihin, joten kohta näätte niistä kuvia.
Nää ei oo sitten mitään kampaamo-tasosia, mutta tosi helppoja tehdä. Muutamassa minuutissa saat helpon kesäkampauksen, eikä hiukset ole koko ajan tiellä ja eessä.
 Kuvapläjäys tulee muutaman päivän päästä, siihen asti nauttikaa näistä helteistä, kun niitä vielä on.

Mikä on teiän lempparikampaus näistä? :) Kertokaa vaikka top.3?













Ps. Pahoittelut heikosta laadusta ja nopeesti otetuista kuvista. Tarkennus on joissain päin puuta, mutta toivottavasti saatte selvää näistä. 






10 kommenttia:

  1. Tykkäsin eniten 5 ja kahesta viimesestä (:
    Hyvä postaus-idea ! (:

    VastaaPoista
  2. Voi että sun hiukset on niin upeet! Kaunis sinä. :)
    Ja mun lemppareita on noi missä sun hiukset on auki! :)

    VastaaPoista
  3. Sun hiukset on niin kadehdittavat! Oispa mullakin tollaset :')
    Noi kaikki on kyllä tosi hienoja, varsinki toi eka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, voin lahjoittaa nää sulle! ;) xD Kiitos! :)

      Poista
  4. Mä haluun sun hiukset! Ykkönen oli mun lemppari mut kaikki on hienoja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, et oo ainut joka on sanonu et haluis mun hiukset! XD Kiitti!

      Poista
  5. Kolmos nelos ja kasi kuva on mun suosikit!:) voisit laittaa munki hiuksia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en osaa sanoo et mitkä on mun lempparit, mutta kuka oot?:) Voisin vaikka joskus yrittää laittaakki jos onnistus sellane tässä joskus!

      Poista