29 lokakuuta 2014

LUOTTOASU

Heipsan, tulin jakamaan teille yhden mun luottoasuista. Tämän mä vetäsen päälle, kun kaikki muut näyttää tyhmälle, ärsyttää muuten vaan, ei asetu tai jotain muuta. Mulla on tämmösiä luottoasuja useampi, ne pääsee aina vuorotellen päälle. Nyt kuitenkin jätän höpötykset ja lähen jatkamaan parantumista. Tänään on nimittäin ollu ei niin kivana kaverina huono olo koko päivän ja tuntuu, että kuume nousee.. Eilisen rokotteen aikaansaannoksia siis nämä. No, toivottavasti menee yhtä nopeasti ohi kun tuli.
Terveempiä päiviä kaikille! <3 Palailen sitten paremmin kun oon taas terveempien joukossa.

Onko teillä jotain luottoasua, joka pelastaa päivän?







6 kommenttia:

  1. Ihanaihana noora<3 ja sun hiukset, sanon miljoonan kerran miten upeet ne on! Ja lempiasuja löytyy useempiki täältä kans :) parane pian<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanarakas laura! <3 Kiitos! :) heii kivaa!! :) Joo mä yritän! <3 tän pitäs onneks mennä huomenna ohi ku johtuu tosta rokotteesta..

      Poista
  2. Ihanan yksinkertanen asu :) ja sulla on kyllä ihanat hiukset!
    Itellä on muutama luottoasu kans ja välillä ne päätyy päälle turhanki usein :D mutta ihan luotoista luotoimmat vaatekappaleet on kahdet mustat housut <3 ja on paidoistaki kyllä pari suosikkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tuo asu on kyllä yksinkertanen ja tosi mukava päällä! :) Haha, sama ongelma välillä mulla.. :D Luottovaatteet on vaa kyllä niin<3 Aika monta asukriisiä on selvinny niillä! :D

      Poista
  3. Nuo sun hiukset! Aivan täydelliset! Rakastan! Ikävä sinuakin<3

    VastaaPoista