24 marraskuuta 2014

At the weekend

Mun viikonloppu tehtiin kuvailusta, kokeisiin luvusta, pikkuveljien kanssa pelleilystä ja kuvailusta, pitkään nukkumisesta, siivoilusta, synskien juhlimisesta, yksin olosta fiilistelystä(oisitä ihanaa hiljasuutta oioioi),joululaulujen kuuntelusta. Rodoksen reissun fiilistelystä ja rentoilusta. Nuitten lisäks kävin lenkillä ja kuvailin (taas..) luontoo, joka on lumisena vaan niin kaunis. Mä niiiin haluan sen 50mm objektiivin.. Taian ostaa sen itelle pukinkonttiin! ;)
Ps. Jes, enää 3 koetta jälellä, yli puolet jo takanapäin! Kyllä tästäkin selvitään hengissä. Tässä lähiaikoina on muuten tulossa ainaki kaks erilaista postausta, julkasen ne heti kun oon saanu ne valmiiks.

Miten teiän viikonloppu meni? :) 




Kröhömm rönttäroope tässä moi! :D Tarkotuksella en vaihtanu siistimpiä vaatteita ni ei tuu sellane fiilis että mä aina jaksasin olla hienoissa vaatteissa. Tollasissa vaatteisa mä hengailen viikonloppusin kotona, tai sitten jos ei nuo niin sitten jalasta löytyy yhet mustat rentoiluhousut. Jommat kummat on ihan varmasti päällä.









Hömelöt!<3 Tän parempaa kuvaa en onnistunu noista saamaan:D Dumle pussi hienosti tossa etusijalla, haha! ;) 








9 kommenttia:

  1. Kiva postaus! :) hei mäki haaveilen 50millisestä, se ois vaan niin siisti!
    Ja itelläki yhet niin parhaat rentoiluhousut joilla vois olla vaikka koko viikonlopun aina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ps. Tykkään älyttömästi tosta pihlajanmarja kuvasta, ihana!

      Poista
    2. Kiitos! :) Jei en oo ainutt! Mä kyllä niiin ostan sen vielä tän vuoden puolella!! :D
      Eikö ookki iha parhaita sellaset rentoiluhousut!! Oi täydellisyys vois nytki käyä vetäsee ne jalkaa, haha:D
      Mäki kyll tykkään tosta pihlajanmarja kuvasta! :)

      Poista
  2. Ihania kuvia❤ joo vklp:na kotona pitää aina olla rönttävaatteissa! :D yleensä aina ku oon kotona ni on jotkut retut päällä. Mut sehän on vaan hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! ❤ Haha nii pitääki:D Mä aina viikonloppusin rentoilen jos sattuu olemaan ees kotona! xd

      Poista
  3. Ihaneja kuvia. :) ja hei mä vaihan joka ikinen päivä koulun jälkeen löllöhousut jalkaan ja hiukset kii jos ne on ollu auki. Koska mä en jaksa olla mitkää farkut jalas kun joka päivä,kun niitä saa kouluski pitää xd ja sit käyn lenkillä kerran tai kaks Islan kans ni en jaksais vaihtaa aina toisia :D kauhee selittely tosta aivan kun ois jotenkin typerää pitää rennompia vaatteita kotona hah xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ❤
      meinasin vastata näihi 3yöllä ku olin hereillä melkee koko yön taas… xd En sitte, ois saattanu tulla järkyt vastaukset:D Jee en oo ainutt! Vaikka mä en vaihakaa koulu jälkeen ikinä mutt viikoloppusin:D

      Poista