05 marraskuuta 2014

Höpötystä












Hejssan!
Sekalaisten kuvien lisäksi aattelin kertoilla kuulumisia. En oo vähään aikaan tehny semmosta kunnon kuulumispostausta, joten nyt kun väsymyksen takia ei oikein ajatus juokse niin ajattelin tehdä semmosen,
Mulle kuuluu hyvää! Sellasta perusarkee, ei ihmeitä. Koulua, treenausta, läksyjä, ystäviä ja rentoilua(sillon kun on siihen aikaa). Ei oo mitään suuria murheita, eli oon onnekas.
Näin viikonloppuna ihania ystäviä, koulussakin nään osaa joka päivä, joulu lähestyy ja vaikka on pimeetä, niin yritän siitäkin löytää positiivista, lukiossa on mukavaa ja väsymyskin varmasti taas kohta loppuu kuhan tää jakso on ohi. Eli ei valittamista. Päivä kerrallaan kohti joulukuun alkua ja tän kuun loppua kun näkee pitkästä aikaa Lauraa ja Kaislaa!<3
Koeviikko ei oo ihan vielä ja siihen on motivaatiota lukea kunnolla. Lähen ihan just lenkille, koska se antaa virtaa ja muutenkin tykkään. Onko täällä muita jotka tykkää treenailla? Siitä saa ihan superisti energiaa, vaikka aina ei innostas lähteä ollenkaan sinne salille tai lenkkipolkua kuluttamaan. Mutta, nyt lopetan tän sekametelisopan tältä kertaa ja lähen lenkkeilemään tonne kirpakkaan pakkaseen, joten palaillaan taas!
Mitä teille kuuluu? Ootatteko jo joulua? Millä te jaksatte tän pimeen ajan yli?


4 kommenttia:

  1. Hyvää kuuluu ja todellakin ootan (valkeaa) jouluu! Mä en oikeen tiiä miten jaksan tän pimeen ajan, on vaan vähä niinku pakko jaksaa ja mielummin sit valitten sen positiivisen ja reippaan asenteen sen siaan et valittaisin koko aja. Ja tietenki kaikki kamssulit saa jaksaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nohyvä! <3 Niimpä, sama täällä!
      Heheh, jepp! ;) <3

      Poista
  2. Vähä siisti toi läheltä otettu köysikuva! Ja mulle kuuluu ihan hyvää ja mä niiin ootan joulua, koska oon niin jouluihminen että ❤ ja ystävät ja kaikki arjen tekemiset auttaa jaksamaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mäki ootan jouluu! <3 Jepss, samat mulla! :)

      Poista