30 tammikuuta 2015

Vapaalla viimeinki, voi ottaa iisimmi

 
 
 Tää viimenen kuva on laadultaan täyttä suttua, mutta noitten kahen juttuja on niin kiva seurata kun yhtäkkiä toinen saattaa juosta toisen luo ja sanoo '' aiii, anna hali'' <3



Heipparallaa! Mukavaa perjantaita kaikille!
Mikäs sen parempi tapa viettää vapaapäivää, kun herätä just niin myöhään kun haluaa, nauttia hiljasuudesta, syyä rahkaa aamupalaks ja iltapäivällä suuntaan keskustaan näkemään kamua pitkästä aikaa. Ihanan rentoo, kun saa tehä just sitä mitä haluaa. Meinasin noiden lisäks kuvailla ja ottaa vaan rennosti.
Ainii, vaihoin myös huonetta! Iltapäivällä mami kysy, haluisinko vaihtaa isompaan huoneeseen kun ne oli miettiny semmosta ja samana iltana mun kamat oli jo toisessa huoneessa. Se tosin on vielä pikkusilausta vaille laittamatta, kun huomenna käyään ikealla ostaa pari juttua sinne, mutta voisin laittaa kuvia tännekin jos teitä kiinnostaa? :)
Hihkaskaa kommenttien puolella jos haluutte nähä sitä niin voin kuvailla sen joku päivä.
Nyt oon kyllä niiin happyhappy, että.
  Kuvat nappasin eilen hoitaessa ja nyt on taas muutama kuva noista sulosuuksista<3 Eikä ihan muutama vaan:D
Nyt meen tekee marjapaistosta, jonka reseptin nappasin Mamban blogista, palaillaan!

Ps. Laittakaa video ehotuksia kommentteihin, jos teillä on joku tietty video mielessä minkä haluisitte että toteutan! :)
Pps. Kuvat hyppii miten sattuu, ne ei suostu millään asettumaan kunnolla..


10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia♥ Oi, mä ootan et saan nähä sen sun "uuden" huoneen!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!❤️ ei noista saa ku ihania kuvia, harmi ku ei viittiy niitä ihanimpia naurukuvia tänne:( haha, mä voin laittaa tänne ens viikol kuvii!:)

      Poista
  2. Hei laita ihmeessä sitte kuvia siitä sun "uuesta huoneesta"! :---)

    VastaaPoista
  3. Hhheeei miks mä en ees tienny et oot vaihtanu huonetta!? Laita ihmeessä kuvia siitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Entiiäää! Enksmä muka laittanu kuvaa wapis siitä?? :O Oon vissii unohtanu laittaa! :D
      Jepps, laitan ens viikolla! :) Tai käyn kyllä nyt ottaa wappii kuvan jos oon unohtanu aiemmi!!

      Poista
  4. Sulosia kuvia! ❤️ ja joooo mä ainaki haluun nähä sen huoneen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa vastaan heti ku sattumalta vastasin just noihin muihinki:D
      Kiittii<3 Jepps, siitä tulee ens viikolla kuvia! :)

      Poista
  5. Sulosia kuvia! ❤️ ja joooo mä ainaki haluun nähä sen huoneen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vielä<3 Siitä tulee kyllä kuvii!
      toi tuli taas kahesti:O

      Poista