31 toukokuuta 2015

INSAIDII JA AURINKOO

Täällä taas kera loman alkupäivien kuvat. Niitä kertykin ihan kivasti kun käytiin lauantaina lakkiaisissa ja torstaina & perjantaina kuvailin paljon kotona.
Lomalla oon ehtinyt tehdä jo vaikka mitä.  Otsikko tulee siitä, kun serkkujen kaa on niin paljon inside juttuja ja aurinko on paistanu niin paljon viime päivinä. Tän muutaman päivän aikana mua on hymyilyttäny se,kun 

- käytii torstaina ihanalla porukalla notskilla jutskailemassa, viettämäs ekaa ''lomapäivää'' ja syötii (tai siis muut söi, koska herkkulakko) pipareita ja poltti vaahtokarkkeja - kyllä, suurin osa kärtsäs niistä :D, sit meillä oli mukana vesimelonia ja muuta terveellistä ja vähemmä terveellistä. Oon myös hymyilly sen takia, että kaks rakasta tyttöö on taas takasin kotona ja niitä näkee useemmin!! <3
Seuraavat kaks viikkoo menee töissä, viikonloppuja myöten ainakin luultavasti, mutta ajastan keskiviikolle sen odotetun ystävä-postauksen!





Tää kuvaa meiän tunnelmaa hyvin. Kaikki vaa on rennosti ja ei välitä miltä just sillo sattuu näyttämää. Parasta!!<3 Yks puuttuu kyllä kuvasta. Haha kaisla poseeraa mut oli vähä turhan kaukana. xd

- lauantaina startattii auto enne puoltapäivää kohti jyväskylää ja serkun valmistujaisia.  Huippu päivä, I love. <3












- sunnuntaina olin töissä suurimman osan, hyvässä seurassa ei paha ;)

- oon nauttinu kesästä ja lämpimistä keleistä


- oon voinu herätä myöhempään kun kello 7 <--

- oon myös ihmetelly, että eikö mun oikeesti piä tehä enää niitä äikän aineita, bilsan kurssityötä, terkan lisätehtäviä, läksyjä, lukee kokeisiin? Voi vaan oikeesti olla. PARASTA. Voi vaan yhtäkkii puhuu kaks tuntii puhelimessa eikä piä sanoo et '' mun pitää nyt lopettaa ku koulujutut oottaa''

- viettäny paljo aikaa pikkuveljien kaa ja muutenkin sisarusten





- istuttii jätskillä kuus veen kaa ja toinen tykkäs ku tulin hakee aiemmi, ihana se<3

- tein yks aamu hedelmäaamupalan, söin sen auringonpaisteessa ja otin arskaa. Ei ees varmaa sanoo että tykkään ja paljon.




- on niin hanatihanat serkut! Suku ei todellakaa oo pahin ainakaa mun kohalla, haha

- oon taas kaivanu kameran tuolta ja kuvannu!






12 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja aivan ihanat kuvat jälleen kerran! Vitsi on kyl ihan hirvee ikävä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooss❤️ ja nii onnn.. :( pari viikkoo ni sit toivottavasti nähää!!❤️

      Poista
  2. Ihanan kesäsiä kuvia ja muutenki tosi kiva postaus! <3

    VastaaPoista
  3. Voi vitsit miten ihana postaus taas <3 oot kaunis tyttönen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi miten ihana kommentti taas!!❤️
      Samat sanat sinne:)

      Poista
  4. Missä oot töisssä?

    VastaaPoista
  5. Voi sua, niin ihania kuvia oikeesti! Kauhee ikävä tuli. Näistä kuvista ja su tekstistä huomaa et tykkäät kesästä:Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sua ja kiitos paljon, ikävä on!!❤️ :(
      Hahah, aii mitenii xd kesä on vaa paras.. ❤️

      Poista
  6. Tosi ihana postaus ja ihania kuvia! Sä se osaat fiilistellä ja ottaa kaiken irti lomasta ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos❤️ haha sanosinko töistä (just lopetettii 12tuntine päivä) :D eivaa, yritän ainaki nauttii niistä hetkistä mitä on!:)

      Poista