21 elokuuta 2014

Extempore kuvausreissu

Yhtenä iltana päätin muutaman mutkan kautta, että lähen pikkuveljen kaa kuvaamaan.
Näin sitten hiuksia laittamatta ja valmistautumatta kamera messiin ja menoks.
Annoin pikkuveljen päättää vähän, että minne mennään ja menin mukana.
Tuli ihan kivoja kuvia, tosin ei minusta, mutta pikkuveljestä.
Pikkuveli halus jonkun matkaa kantaa järkkäriä ja napsi kuvia, minun ohjeitten mukaan ja ilman niitä. Kysyin vaan välillä, että '' eihän ne oo ihan tummia? '' ja aina vastaus oli ''ei oo, tosi hyviä'' :D
Ja ne ei ollu tummia! Olin ihan varma että on, mutta ei ollut.
Tässä siis sen reissun kuvaustuloksia.






Ps. Hassua, että just tuona päivänä mulla oli tuo paita päällä, mikä oli viimeksikin kuvissa. Noh, aina välillä on sillee, että sattuu aina samanlaine asu kuviin. Ens kerralla katon, että ei tuu tuo paita. Viikonloppuna tulee varmasti kuvia paljon, koska kaksi ihanuutta tulee viettämään mun synttäreitä ja samalla viikonloppua meille!<3 Cant't waitt!! Tulee parasta. 
Sellasta siis tänne, mitäs teille kuuluu? 



6 kommenttia:

  1. tänne kuuluu väsymystä :D mutta muuten menee hyvi :)
    meilläki pienet iha innoissaa kun saa ottaa mun järkkärillä kuvia ;D
    sulosia kuvii ootte saanu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa tännekki, kun ei mee vastaku puolelta öin nukkumaaa:D Jepp, meillläki!
      Kiitoss<3

      Poista
  2. Vähä hyviä kuvia saanu sun veljes! Ihania kaikki kuvat ja söpö pikkunen :3

    VastaaPoista
  3. Voi ihania te molemmat!
    Tuo veijari on kyllä taitava!

    VastaaPoista