13 joulukuuta 2014

It's a christmas time!

Heippa, pitkästä aikaa täällä!
Mun viikko on mennyt ystäviä tavatessa, koulujuttuja tehdessä, tunnin puheluita puhuessa ja muussa mukavassa puuhassa. Ainiin, koristelimpa eilen piparkakkutalonkin tosin vähän huonolla menestyksellä kun ei tullu ihan semmonen kun piti, haha:D
Yksi ilta sain pakattua taas osan joululahjoista ja enää muutama puuttuu! ;)
Niinkun otsikko jo kertoo, tänään luvassa jouluisia juttuja ja toiveita.
Kokosin tähän muutamia toiveita, mutta lahjat ei todellakaan ole joulun pääasia. Tärkeintä on rauhottua viettämään aikaa perheen kanssa ja nauttia lomasta ja jouluntunnelmasta eikä kilpailla kellä on isoin pino lahjoja edessä. Se ei nimittäin tuo onnellisuutta, vaikka saisi kuinka paljon lahjoja.
Nämä on semmosia haaveita(esim. tuo lomamatka) mutta en oleta että kaiken ehtisin toteuttaa. Kaikkea ei nimittäin voi vaan saada mistä haaveilee, ainakaan nyt-heti-paikalla.
Ensimmäinen ja suurin toive oli( sen takia imperfekti, koska se toteutuu,, stay stuned)
Lovelove, 50mm objektiivi! Tämän lisäksi saan toisen objektiivin, joka näkyy alemmassa kuvassa eli 70-300mm objektiivin. Nyt saa blogiin laadukkaampaa materiaalia, jess!
Mitä haaveita/toiveita teillä on tulevalle vuodelle ja joululle? :)
Itse aion viettää aikaa ystävien kanssa, nauttia lukiosta(niinku nytkin), jatkaa positiivisella ajattelulla, iloita pienestä ja tehä kaikkea huikeeta. Uusi vuosi ja on aikaa tehdä vaikka mitä!
Nyt mulla on hoidoss yks aika sulonen 1v. joka tuhisee tuolla päiväunilla, niin tulin nopeesti  julkasemaan tämän kun on ollut super hiljasta täällä tällä viikolla..
Postaustahti tulee nyt taas olemaan normaali, aiankin postausaiheita on miljoona takataskussa!;)
Palaillaan taas alkuviikosta, illalla teen kuvanmuokkausnaratoonin, koska niitä on hirveästi!:-)
l

Toinen toive: 
Kameralaukku(esimerkkikuva), että en säätäessä tiputa ja hajota tuota kameraa. :D Sekin luultavasti toteutuu. Miten musta tuntuu, että nää on aika kamerapainotteisia? 


Kolmas toive: 

suklaa, hehe ei varmaan yllättäny ketään:D 


Neljäs toive: 

Päästä reissuun ensivuonna. 


Viides ja viimeinen toive: 

Kaikenlaiset astiat ja pussilakanat on aina mukaivia, kun niitä sitten omassa kämpässä tarvii kuitenkin! :) 











6 kommenttia:

  1. Heii kiva postaus! ❤ mä niiin toivon et mäki saan 50mm mut vähä siisti ku sä saat :) ja ois kyllä itekki siisti päästä ens vuonna ulkomaille, mut pitää kattoo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!❤ Jepp, toivottavasti säki saat sen!:) Nojepp, siellä ei voi ikinä käyä liikaa! :D

      Poista
  2. Heii vähä kiva postaus!❤ Mä en oikeestaan toivo mitään, sanoinki äitille että elä osta mulle yhtään joululahjaa;D se on mun ainoa toive.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nokiitoss!❤ Niisä taisit sanooki jo puhelimessa!:) Mullaki nuo kaikki on semmosia että oon toivonu jo pitkää ja silti vaikka ei ois joulu! :D

      Poista
  3. Heii määki oon toivonu tuota 50 mm objektiivia ja viime jouluna sain tuon 70-300 mm. Siitä oon ainaki tykänny. :)
    Kiva blogi sulla!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahottelut, en huomannu tätä ku vasta nytt..;/ Aijaa, se on kyllä tosi hyvä!!Toivotaan että saisit sen! :) Oon tykännty ihan suuper paljon.
      Okei, mä en oo sitä vielä päässy testaamaan kun saan sen jouluna, mutta uskon että tykkään myös siitä!
      Kiitoksia paljon, kiva kun tykkäät! :) Kiitos myös kivasta kommentista!

      Poista