31 tammikuuta 2016

20 ASIAA MINUSTA

1. Oon melkonen säätäjä. Ei oo yllätys, että esim. tomaattia leikatessa puukko tippuu melkein jalalle tai onnistun pudottaa makaronit lavuaarii ylimääräsiä vesiä pois ottaessa.
Onneks en oo ainut vaan kamuistakin löytyy niitä jotka onnistuu puolen tunnin sisään meille tulosta kaatamaan vedet paidalle ja liukastumaan ulkona. Saadaan siis sitten yhdessä räkättää näille!
2. Tykkään kaikista vuodenajoista, kevät ja kesä on kuitenki lempparit.
3. Soitin eskasta ysi luokalle pianoa konservatoriolla. Nykyään soittelen omaks iloks, mutta mulla on musiikkikoulun päättötodistus eli oon suorittanut tasosuoritukset 3/3 asti ja musiikin teorioita 5(?)/5



4. Oon 98 eli syksyllä olen sitten aikuinen 
5.Rakastan kuvausta, ja haluisin kehittyy siinä.
6.En oo ikinä ollu ookeestaa ujo, mutta oon mietiskeleväinen ja välillä ehkä ylianalysoin kaikkea, haha



7. Mulla on yks kummipoika
8. Tykkään lukiosta, vaikka välillä se ottaa päähän ja kovasti
9. Nauran paljon - siis oikeasti paljon. Kysykää vaikka ystäviltä, niiden suusta kuuluu monesti ''miten oot aina noin nauravainen'' :D



10. Mulla on aika yksinkertanen "tyyli" 
11. Bloggaus on yks rentoutumiskeino ja paras harrastus liikunnan lisäks mulle
12. Haluisin ulkomaille joka toteutuu tossa parin viikon päästä, jee!




13. En tykänny ennen yhtään kaurapuurosta, mutta nykysin se on yks lemppari aamupaloista!
14. Treenaan n.5 viikossa eli siis käyn salilla ja tunnin-puoltoista lenkeillä vaihtelevasti kumpiakin. Joinain viikkoina enemmän lenkeillä toisinaan taas salilla.
15. Haaveammatti on edelleen pysynyt samana, sitä kohti mennään hitain mutta varmoin askelin. Sairaanhoitaja musta tulee.

Käytiin kaupassa kävellen (osittain kuvan neiti istu kyllä pulkassa) ja toinen oli ihan mielissään kun sai tikkarin. ♥
16. Pölötän paljon, joskus tulee kunnon puheripuli ja puhun oikeesti 24/7
17. Oon luonteeltani(ystävien mukaan) positiivinen, ajattelevainen ja huolehtiva. Mulla ei myöskää oo kulma ikinä huonoja päiviä vaikka kyllä niitä on. 
18. Oon aika lyhyt, vajaa 160



19. Rakastan vauvoja ja pikkusia.♥ Onko siis ihme, että niitä hoidan niin paljon ja tällä hetkellä mun ainut työ on lastenhoito. Melkein neljä vuotiaan kysymykset ''Onko sulla noissa kaapeissa jotain kimaltelevaa?'' tai yhtäkkiä syliin juokseminen on parasta. Sain viikonloppuna ton isomman noista mun yövieraaks ja aamulla heräsin kuiskaukseen: ''Noora ootko jo heränny?'' kello puol kaheksan lauantaina. Ei haitannu, ehti tehdä hyvin kaikkea kun heräs aikasin!
20. Snäppi ja wappispämmäykset/äänitykset on tuttuja jos mun kaa puhuu wapissa. Yhestiki äänitin melkee 10minuuttia yhteesä jostai "turhasta" ja tyylii 1/3 oli jotai asiaa.. Eli tosta voi päätellä sen että puhumine ei tuota vaikeuksia, heh. Tälläkin hetkellä pisin snäppiputki on melkein 80 päivää, hups. :D


Kertokaa löysittekö jotain samoja piirteitä tai juttuja teistä? Oliks tässä mitään uutta tietoa?
Aurinkoista sunnuntaita kaikille!♥

9 kommenttia:

  1. Tää oli tosi kiva postaus! Mäkin oon tosi puhelias ja nauran paljon :D samoin selitän aina snäpissä kavereille kaikkee turhaa, ja laitan tyyliin 20 snäppiä samalle tyypille putkeen ennen kun se on ees vastannu mulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) haha kopo, tutulta kuulostaa xd meissähän on paljon samoja piirteitä!

      Poista
  2. Ihana tää postaus, hymytyttö <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Kiitos paljon x kaks! Mä en kestä miten ihania kommentteja aina laitat, hymy on taattu ko niitä lukee.❤️

      Poista
  3. nää fatkapostaukset on aina kivoja!:)

    VastaaPoista
  4. Tykkäsin! ja opin kyllä lisää susta :)

    VastaaPoista